24. joulukuuta 2012

Tässä näin jouluaaton kunniaksi rupesin miettimään, että mikä mulla tässä elämässä on kaikkein tärkeintä.. Joululahjaksi tulee toivottua kaikenmaailma hömppää, mitä ei ihan oikeasti edes tarttisi. Yleensä se kaikkein tärkein löytyy siitä läheltä: perhe, ystävät, läheiset, sukulaiset Tänä jouluna mulle se kaikkein tärkein on Heta ♥ 

Puoltoista kuukautta mun mielessä kävi jopa se, että saatan menettää mulle sen kaikkein rakkaimman... Tänä aamuna, ensimmäistä kertaa lääkekuurin loppumisen jälkeen Heta otti mahotonta spurttia tuolla lumihangessa. Mikä voi saada enää iloisemmaksi, kuin se, että se kaikkein rakkain on iloinen eikä ole enää kipeä? Tiedän, että tässä vaiheessa joku ajattelee, että miten koira muka voi olla niin tärkeä. Mutta kyllä se vaan voi olla, ainakin mulle!

23-12-2012 585 22.12.2012 029 hheta

Nyt siis toivon, että ihan jokainen osaisi iloita asioista, mitkä on oikeasti itselle tärkeitä!
Vielä kerran, hyvää joulua ihan kaikille!

2 kommenttia: